2010. július 22., csütörtök

Kaptam egy emailt.


A lovarda melletti településre vezető út.

A lovarda melletti kerékpár út. Éppen agy bringás hajt át. Nem sokkal ezután van a lovarda bekötő útja.
Kicsit később egy másik bringás után hajtva mentem át én is.


A település másik szélén egy a reggelijét kereső macska.:-))

A második emailom után, tegnap végre választ kaptam.
Arról értesít a lovarda tulajdonosa, hogy az illető dolgozó akit felelőssé tehető a szabadon szaladgáló kutyák, és így a támadás miatt, írásbeli figyelmeztetést kapott, Ezzel egy idejeüleg ígéri, hogy megakadályozzák a hasonló eseteket, a kutyák mozgásának korlátozásával, és neveléssel. A lovarda lehetséges bekerítéséről nem esett szó a levélben.
Őszintén szólva nekem ennyi elég, azért mert ha tényleg megelőzik a további támadásokat, akkor én elértem a célom, hogy senki ne kerülhessen abba helyzetbe amiből én alig tudtam kimenekülni.
Ma reggel már induláskor azon gondolkodtam, hogy át menjek, vagy ne menjek az ominózus szakaszon. Abba maradtam magammal, hogy még korai, és inkább nem!
De mire odaértem, eszembe jutott a levél, és benne foglalt ígéret, és a körülmények is úgy alakultak, hogy vettem a bátorságot és ÁTMENTEM!
Ugyan is a hídhoz közeledve megláttam az átjáróban egy futó embert. Gondoltam, ha őt nem bántják akkor talán engem sem. Vagy ha mégis akkor legalább ketten leszünk! Utána mentem, és szinte egyszerre mentünk át azon a szakaszon ahol szombaton elértek a kutyák.
A szívem a torkomban dobogott, teljesen leizzadtam, de átjutottam. oldalra nézve, láttam, hogy a lovak kint vannak a karámban, tehát a személyzet itt van. Kutyát nem láttam, és nem hallottam.
Mikor teljesen átértem, megálltam, és csináltam néhány fotót. Egy bringás éppen akkor ment abba az irányba amerről én jöttem, és majd ha megteszem a négy km-t, akkor arra kell visszamennem.
Volt, illetve van még egy lehetőség a visszajövetelre, a hatos út alatt át a városi bringaútra.
Ha visszafelé nem merek a lovarda mellett elmenni, akkor át megyek a városi szakaszra.
Visszafelé is jól alakult a dolog mert éppen amikor odaértem, hogy dönteni, hogy merre, akkor jött a város felől egy bringás, és becsatlakoztam mögéje, és így jöttem át visszafelé .
Mire kijutottam addigra megint teljesen leizzadtam, de túl vagyok rajta. A kutyákat nem láttam, tehát valóban korlátozták őke a szabad össze-vissza csatangolásban!
Azt még nem tudom, hogy ha éppen nem jön senki, akkor mit fogok tenni?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése