2010. július 14., szerda

Elaludtam!

Kedvenc bringautam javítás közben:-))

Ez az a földkupac, amit, amikor megláttam azt hittem, hogy megszüntetik a bringautat:-((

Minden reggel négy óra tájban ébredek. Nem is bánom, mert ebben a melegben nem szívesen bringáznék a délelőtti nagy melegben. Kora reggel még viszonylag kellemes, csak néha nagyon csípnek a szúnyogok. Ma reggel nem ébredtem, csak őt óra után, és amikor elindultam a szomszédasszonyom már visszafelé jött a kutyasétáltatásból. Jót nevetett rajtam, mert mondtam neki, hogy elaludtam, és azért indulok ilyen későn. Éppen hat óra volt:-))
Azért szeretek korábban menni, mert ilyenkor már elég sok szúnyog van, és nagyon agresszívek.
Elég gyakran csak azért nem állok meg fotózni mert ha nem mozgok, nem haladok akkor azonnal megtámadnak, és nagyon csúnya, fájdalmas nyoma marad a csípéseiknek.
A bringaút budatétényi szakaszát teljesen felújítják. Felszedik a kockaköveket, és újra rakják, mert már nagyon rossz volt, sok helyen megsűlyedt, a széleit benőtte a gaz. Már majdnem kész van, csak egy rövid szakaszát javítják még.
Féltem, hogy elveszik ezt a bringautat, mert mellette építenek egy lehajtó ágat az MO-shoz. Ennek az útnak a kedvéért egy valóságos erdőt irtottak ki. Tele volt madarakkal, csak úgy zengett az éneküktől a környék. Ezért azt hittem, hogy az erdőt nem kímélték akkor a bringautat sem fogják. De szernecsére, legalább az megmaradt.:-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése