2010. július 2., péntek

Plázs az öbölben.

Egy szép nagy tükör, melyben a partmenti fák nézegetik magukat:-))

Egy másik tükör, az egyik épület hatalmas üvegajtaján:-))

A taplógomba, a korhadó fatörzsön.

A szép, homokos part, ahol a jó időben sokan fürdőznek.

Nem nagyon szeretem, és nem is szoktam használni az idegen szavakat, de ez az eset más.
Más azért, mert minden nyáron azon gyakorlatoznak szép fővárosunkban, hogy a Dunai rakpart egy nagyon forgalmas szakaszán Francia típusú strandot csináljanak.
Nevetséges erőlködés, és felesleges pénz költés, akkor amikor a Lágymányosi öbölben egy gyönyörű homokos strand részt alakítottak ki. Nagyon szép, barátságos, és az öböl zárt részén a víz is tiszta. Ma délelőtt megint kimentem, és láttam, hogy milyen vidáman strandolnak ott az emberek.
Kár, hogy csak ez az egy ilyen hely van a városban. Azért mentem ma, mert holnap biztos rengetegen lesznek, és akkor nem lehet rendesen fotózni.
A gátcsúcsra is kimentem, és ott egy érdekes dolgot is láttam. Egy, félig a homokban levő, elkorhadt fadarabon kinőtt a taplógomba. Nem gyakran lehet ilyent látni, olyan helyen ahol sokan járnak, mert rendszerint elpusztítják az emberek, mert nem találják érdekesnek, értékesnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése