2011. február 6., vasárnap

Újra a bringaúton.

Sokan voltak kint családostul bringázni, vagy sétálni.

Egy hölgy aki nem csak a kutyákat sétáltatja, de a madarakat is szívesen eteti.

A túlsó part még igen csak téli képet mutat.

Nagyon szép időre ébredtünk, és nagyon csábított, hogy menni kéne bringázni.
Déltájban nem vártam tovább, elindultam. Egy kicsit fújt a szél, majdnem visszafordultam a Dunapartról. Féltem, hogy nagyon fogok fulladni, és nehezen bírom hajtani visszafelé a bringát.
De erőt vettem magamon és tovább mentem. Nem bántam meg, mert elült a szél, és nagyon kellemes lett azút Sokan voltak kint családostul, bringázni, vagy kutyát sétáltatni.
Volt egy érdekes találkozásom is. Az általam "Írtásnak" nevezett terület mentén már messziről láttam egy férfit aki éppen ott fotózott ahol én is szoktam. Nevezetesen a "sídomdnak" nevezett fermedvényes feltöltés irányában. Nem tudom miért, amellett, hogy szimpatikus volt, valahogy gyanús is volt az illető. Ugyan is van egy fórum ahol a környékünkről lehet olvasni, és írni, és egymással gondolatot cserélni. Természetesen mind ezt fotókkal is szoktuk illusztrálni. Ezt tette gyanússá a dolgot. Meg szólítottam az illetőt, és kiderült, hogy jól tippeltem, ő az egyik fórum társ. Most is éppen a témával kapcsolatban fotózott. Elég soká beszélgettünk, a régi területről, mert mint kiderült ő is a környéken töltötte a gyermekkorát, csak egy néhány évvel később mint én. Kellemes beszélgetés volt.
Majd elköszöntünk egymástól, és én még tovább mentem, de most csak 15,-km-t csináltam.
Én most itt nem fotóztam, sőt az út mentén sem, mert még nagyon télútóji a táj. Csak egy kettőt kattintottam.

1 megjegyzés:

  1. Jó brigázást kívánok, de vigyázz, csak szép fokozatosan szokj vissza a téli pihenő után ! :-)

    VálaszTörlés