2009. szeptember 2., szerda

Nem csak bringáztam!


Mint minden reggel, ma is elmentem a szokásos körutamra bringázni. Ez az út, a dél budai bringaút 22. kerületi szakaszán, egészen Budatétényig, a Hárosi Dunahídon túlig tart. Oda is 10km, meg vissza is 10km, és így összejön a napi 20km. Alkalmanként, menetközben, útba ejtem az egyik bevásárlóközpontot és elintézem a bevásárlást is.
Nem rohanom végig az utat, igyekszem meglátni az elém kerülő szépségeket. Egy szép virág, vagy fa, akár a Duna felett játszadozó fények, vagy a part menti madarak, mind mind érdemes a figyelemre. Ha az embernek van szeme ezen apróságok meglátására, és lelke a befogadására, akkor az egész nap hangulatát jobbá tudják varázsolni.
Ma reggel pl. a fenti videón látható kölyökmacskával találkoztam. Ott ült az út mentén és ha nem állok meg a bringával, akkor képes lett volna alá menni. Nagyon remélem, hogy van gazdája, mert ez egy családiházas övezet, minden háznál láttam macskákat és kutyákat. A terület útjai nem aszfaltos utak, hanem egyszerű földutak, ezért az ide tartozó autók csak nagyon lassan közlekednek. Azt hiszem ezért engedik szabadon járkálni a macskákat, meg olyan kicsi lakóterület, hogy mindenki ismer mindenkit, és azt is hogy melyik macska kié, és ezért talán nincsenek veszélyben. Már több mint egy éve, hogy napi rendszerességgel erre bringázom, és még nem láttam elgázolt állatot.
Ez a macsek egy fiatal nagyon jól tartott és gondozott macska. Szerintem, túlságosan is barátságos, ha akartam volna megfogni, biztos hagyta volna magát. Kora tavasszal erről a területről tűnt el, egy vörös macska. Sokáig keresték. Fent volt a neten, és még a városba vezető utak mentén is plakátolták. Nem tudom, hogy megtalálták-e, én azóta nem láttam.
Ezt a kis Harlekin típusú macskalányt eddig még nem láttam, kíváncsi vagyok holnap is itt lesz-e?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése