2009. szeptember 27., vasárnap

Ezek a mai események.

Az a lovacska akit a bokrok közül, lesifotóztam.

Ő Lili a magyar vizsla lány.

Ő pedig a kis szőrgombóc, akinek a nevét nem tudom, de nagyon aranyos.

Alig kiértem a bringaútra, találkoztam egy a bringáját toló fiatalemberrel. Láttam, hogy bajban van, mert teljesen lapos volt a bringája hátsó kereke.
Megkérdeztem, hogy nem tudja-e megcsinálni, mert nálam van pumpa, és szívesen kölcsön adom.
A válasz nemleges volt, mert ragasztója sem, meg foltja sem volt. Mondtam neki, hogy azért csak próbálkozzon, mert nekem mindkettő van. Ahogy előszedtem a szükséges dolgokat, a kezembe került egy tartalék belső is. Azt mondta, hogy tán az lenne a legjobb, ha eladnám neki a belsőt, szívesen kifizeti. Hamar kiderült, hogy egy többször ragasztott belső van nálam, azért pedig nem kérek pénzt, de cserélhetünk, én odaadom a ragasztottat, ő meg ideadja a lyukasat, és majd itthon én megragasztom magamnak. Így aztán meg is oldottuk a dolgot, az ő szerencséjére, ugyan is Érdre ment, és addig kellett volna tolnia bringát. Ez a dolog még Albertfalva határában történt.
A szokásos utamon haladtam tovább. Nagyon szép idő volt, és sok bringással találkoztam. Sok család is kint, kisebb, nagyobb gyerekekkel. Volt aki már saját maga bringázott, de olyan is volt, nem is egy , aki a mama, vagy a papa bringáján utasként.
A lovardánál, most nem voltak kint a lovak, de egyet éppen a pályán lovagoltak, azt két bokor közül lefotóztam.
Kicsit távolabb egy nagyon szép magyar vizslát futtatott a fiatal nő. Megkérdeztem, hogy lefotózhatom-e a kutyát? Megengedte.
Visszafelé jövet a Dunaparton, egy család sétáltatott egy aranyos kis szőrgombócot, azt is megengedték, hogy fényképezzem.

Nagyon vidám, jókedvű hangulatban jöttem hazafelé amikor, teljesen váratlanul megtörtént a baj.
A Dunától kifelé kanyarodó úton, amit nem régen felszórtak zúzott kővel, egy autó, hátra menetben haladt előttem. Én lassan mentem utána, ő engedte, hogy beforduljak előtte, és akkor a hátsó kerekem megfarolt a zúzottkövön, és egy nagyot estem. Az autóban egy család volt, azonnal megálltak, és kiszálltak, hogy segítsenek, kérdezték, hogy nincs-e valami komoly bajom.
Szerencsére komoly bajom nem volt, de otthagytam a DNS mintámat a zúzott kő között. Alposan lehorzsolódott a tenyerem, a karom, és a térdem. A térdemen a nadrágis kiszakadt.
Kb két évenként kiprólom, hogy a csontjaim milyen állapotban vannak. A tesztelés most megtörtént, nem tört el semmim. Bringával hazajöttem, itthon alaposan kimostam a sebeket, remélem nem fertőződik el egyik sem. Estére a térdem eléggé fájdalmas, de majd bekenem és beborogatom, és remélem nem kell kihagyani a bringázásból egy napot sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése