2009. szeptember 27., vasárnap

Ez történt tegnap.

Ő, Marci a felső képen egészben, az alsón próbáltam egy sztárfotót csinálni, de majdnem kiment a képből.:-))

A bringa utam szélső pontja, Budatétényben, az M0 hídja után, egy családiházas lakóterületnél van.
Itt található egy lovarda is. Már rég óta szerettem volna közelebbről megnézni, és fotózni a lovakat, de abban az időpontban amikor arra jártam, még egyszer sem sikerült. Eddig kora reggel, úgy hét óra tájban jártam arra. Mióta nem reggel, hanem dél tájban bringázom sokkal több érdekes dologgal találkozom útközben.
Ilyen pl, az aszfalton rajzolgató gyerekek, akik a közeli oskolából tanári felügyelet mellett, képzőművészeti óra keretében mennek ki a dunaparti aszfaltra rajzolgatni.
Vagy a lovardánál, a lovakat tréningező, átmozgató lovasokkal, és ami fő, a lovakkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése