2009. szeptember 27., vasárnap

Megint nem csak bringáztam.


Nagyon elhanyagoltam a bejegyzéseket, pedig történt néhány jó dolog is.
Valamelyik nap teljesen véletlenül találkoztam a kis harlekin típusú macska gazdijával. Maga ez a találkozás érdemes feljegyzésre, mert kb egy évvel ezelőtt, amikor defektet kaptam a bringám első kerekébe, éppen tőle kérdeztem meg, hogy nem tudja-e, hogyan lehet átmenni a benzinkúthoz. Ugyan is, csere belső volt nálam, csak pumpa nem. A kútnál meg fellehet fújni a belsőt.
Ezt követően minden reggel amikor találkoztunk köszöntünk egymásnak. Ő ment a buszmegállóba, én mentem a bringával, nem is nagyon lett volna alkalmunk jobban megismerkedni.
Két , vagy három napja megint fotóztam a fehér macskát, amikor bringával jött a hölgy, és eléggé rosszallóan kérdezte, hogy mit csinálok én ott.
Mondtam neki, hogy ez egy nagyon aranyos kis macska, és éppen fotózom, meg videót csinálok róla. Erre kissé enyhébben mondta, hogy igen, ez az ő macskája.
Mondani sem kell, hogy nagyon megörültem neki, mert most már biztos, hogy van gazdája.
Elmesélt, hogy két fiú hozta erre a macskát, és kérte őt fogadja be, mert a Duna parton találták , haza nem vihetik, és ott kint a parton, gazda nélkül biztos elpusztul. Ahogy mesélte nem volt valami jó állapotba, de elfogadta, és rendbe szedte, és ilyen gyönyörű kis macsekot csinált belőle.
Kérdeztem tőle, hogy nem gondolt-e arra, hogy ivartalanítassa, mert hogy nőstény, és jövőre legalább tíz kölyköt fog szülni. Mondta, de igen, csak túl sokba kerül. Megígértem neki, hogy utánna nézek néhány akciós lehetőségnek. Ez megtörtént, és már el is vittem, és bedobtam postaládájába. Fogom figyelni, hogy éltek-e a lehetőséggel. A macskának csak előnyére válna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése