2009. augusztus 6., csütörtök

Lett egy jó bringám.


A kis patak ekkora volt az áradás idején.

Az utóbbi időben kezdett veszélybe kerülni a napi bringázásom. Az történt, hogy a nem egészen fiatal bringám hátsó kerekéből kezdtek kitörni a küllők. Először, egyszerre kettő, igaz, hogy hirtelen nagy erőhatásnak lett kitéve a hátsókerék. Egy nem igazán jól karbantartott aluljáróban, egy szembejövő autó nagyon a padka mellé kényszerített, és a hátsó kerekem belezuhant egy nagy kátyuba. A szerencse az volt, hogy nem estem a bringával, de két küllőm bánta. Akkor azt hittem, hogy csak ez a baj. Megcsináltuk, kicseréltük a küllőket. Azt hittem, hogy most már minden jó, de nem sokára megint egy kátyu, és most egy küllő tört ki.
Ekkor lett elegem a hátsókerekemből, és a szervizban megrendeltem egy remek hátsókereket.
Így lett egy jó, megbízható bringám, és nem kell attól félni, hogy 10-15Km távolságból haza kell hozni a bringát, és nem a bringa hoz engem.
Nyugodtan bringázhatok a szokásos délbudai bringaúton.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése