2011. április 26., kedd

Nem tévedtem! Ma is ott volt.

Névre szóló személyes iratok.

Törvényeket, rendeleteket tartalmazó közlönyök.

A papírhegy mennyisége talán jobban megítélhető egy távlati felvételen.

Hivatalos pecsét, és aláírások egy személyes dokumentum alján!

A másik blogban leírtak miatt lelkileg nagyon elfáradtam, ezért úgy döntöttem, hogy elmegyek bringázni. Muszáj volt egy kicsit felfrissülni, kiszellőztetni az agyam, egy kis lelkierőt gyűjteni. Ráadásul, mikor utoljára kint voltam láttam egy hatalmas papírkupacot, amit csak autóval lehetett oda vinni, mert annyi volt.
Nem kora reggel mentem, mert más elfoglaltságom adódott, amit feltétlenül meg kellett oldani!
Délelőtt nagyon jó idő volt ezért úgy tíz óra tájban el is indultam. Ahhoz képest hogy hétköznap van meglepően sok gyerekes családdal találkoztam. Lehet, hogy még iskolai szünet van, és talán még a családi bringázás a legolcsóbb elfoglaltság. Hasznosnak nagyon hasznos, mert jó levegőn végzett mozgás, ráadásul együtt van a család. A gyerekek szempontjából ez sem elhanyagolható körülmény!
Végig mentem a szokásos úton, és láss csodát:-) Meg van a papír kupac, hiánytalanul! Csináltam néhány fotót, mert legutóbb annyira meglepődtem a látványtól, hogy elfelejtette fotózni. Hát nem tévedtem, tényleg ott volt, és ott van!
Ide is teszek néhányat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése