2011. április 24., vasárnap

30,-km!

Ma túl mentünk a lovardán, és a nyúlgát mellett ezzel a szépséggel találkoztunk.

Úgy látszik szimpatikusok voltunk neki, mert jó alaposan megvizsgált bennünket.


Őt a híd alatti bringa terelőút mentén láttuk. Szerintem egy vemhes nőstény. Ki tudja mi lesz a kölykeivel, ha megszületnek. Ez most munkaterület, komoly földmunkák folynak, mert az M§-s utat szélesítik.

Már megint napi rendszerességgel bringázom. Néhány napja átálltam a kora reggeli indulásra.
Egy kicsit csípős a reggeli levegő, de már nincs annyira hideg.
Van egy kedves bringás ismerősöm akit tavaly bringázás közben ismertem meg. Gyakran találkoztunk a bringaúton és egyszer csak megbeszéltük, hogy a jövőben ne hagyjuk a véletlenre, hanem beszéljük meg, hogy mikor megyünk. Nem kötelező együtt menni, de szólunk egymásnak, és ha mindketten tudunk akkor együtt megyünk.
Ma reggel már lent jártam Budatétényben amikor a Rózsika rám telefonált, hogy megyünk-e, mondtam, neki, hogy én már megyek, de visszafordulok, hogy eléje menjek. Akkor már benne volt az órámban, meg a lábamban 8km.
Így visszafordultam, és a találkozás után együtt folytattuk az utat. Ilyenkor nem sietünk, időnk van, és jókat beszélgetünk. Közben csinálok néhány fotót, ha valami érdekeset látok. Aztán az is előfordul, hogy annyira meglepőt látok, hogy egyszerűen elfelejtem, hogy le kéne fotózni. Ma is így jártam! Ugyan is ráakadtunk egy nagy halom kidobott papírra ami első látásra reklámújságoknak nézett kei, de mikor jobban megnéztük, láttuk, hogy egy nyolcadik kerületi iskola irattárát üríthették ki, mert elég sok hivatalos irat is van a gyűjteményben.
Holnap, ha nem esik az eső megint megyünk, és akkor csinálok néhány fotót. A környezet szennyezésén kívül az is felháborító, hogy személyes iratok is vannak a szemétben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése