2016. május 16., hétfő

Végre megnyílt a délbudai bringaút.

 Ilyenek voltak a felhők kora délután.
 Ez a kettő már az M0 n túl, Nagytétényben készült.


Igen, megnyílt. Igaz, hogy még nincs végig aszfaltozva, és ha nehezen is , de végig lehet menni rajta.


Napok óta nem lehetett bringázni, mert esett az eső. Ma viszont nagyon szép idő volt, ezért délután előhoztam a bringát, és elmentem bringázni. Kicsit fújt a szél, de azért mentem. Folyton azon gondolkodtam, hogy meddig menjek. A kíváncsiság egyre tovább lendített, és csak tekertem előre, mindig új és megint új cél megjelölve.  De miután a régi megszokott út nagyon jól bringázható volt, hát csak tekertem egyre tovább. Elértem a régi laktanyát, majd tovább a falemez gyárat, és minden út jó, aszfaltos volt, hát mentem tovább. Elértem Horgásztelepet, majd a Háros szigetet. és már ott is voltam az M0-nál. Majd Dunatelep ahol fordulni szoktam. Végig mentem mindkét nyúlgáton, fordultam és jöttem hazafelé.
Meglett a szokásos 23km. Ma még nem fotóztam, de a Háros sziget környéke most is pont olyan szép mint régen volt, ezért ha sikerül holnap is menni akkor fotózni is fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése