2012. augusztus 11., szombat

Kellemes meglepetés:-)

Nagyon fúrcsa, de ma már odajutottunk, hogy egy korábban teljesen természetes dolgot kellemes meglepetésként élük meg. Történt ugyanis, hogy a ma reggeli bringázás közben egy fára kiragasztott, kézzel írott tacepaóra lettem figyelmes. Ahogy elhajtottam mellette, csak annyi villant a szemembe, hogy "találtam". De mit azt nem láttam, mert elhaladtam előtte. Visszamentem, és ahogy elolvastam a cédulát, nagyon jó érzés járt át. Az öröm oka, hogy igenis vannak becsületes , jóérzésü emberek! Akkor még nincs veszve semmi, bármilyen nehéz is a hétköznapokat, egyiket a másik után megélni! Nem halt még ki az emberekből a másik ember iránti figyelem. A mai bringázásom sokszorosan hasznos volt! A legfőbb nyereség: Minden nyomorúság ellenére lehet hinni az enberi tisztességben! Most nagyon jól érzem magam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése