2012. április 13., péntek

Egy kicsit sem(?) vagyok babonás.

Ma valahogy olyan nemakaródzósan indultam bringázni. Ezért aztán a szokásosnál jóval később is indultam.Nagyon szép idő volt, hét ágra sütött a nap, csak a szél fújdogált egy kicsit. Az utcán lefotóztam két szép virágzó fát, és mentem kifelé a Dunaparti bringaútra. A Duna parton aztán elég fájdalmas eseménybe szaladtam bele, mert  már messziről megismertem Kázmér autóját, és tudtam, hogy  valakinek nagy bánata van! Kázmér ugyanis kisállatok, házi kedvencek halál utáni hamvasztásával foglalkozik. Természetesen odamentem és részvétem nyilvánítottam  , és. Kázmér a szokásos udvariasságával átadta a gazdiknak.
Valahogy nagyon mellbe vágott ez az eset, mert előjött az őszes eddig elvesztett  macskám miatt érzett fájdalmam, úgy hogy sírva bringáztam tovább, és az út egy részét végig sírtam.

Majd miután már elhagytam Hárosi hidat az egyik kanyarban ezt fekete szépséget pillantottam meg.
Szép kényelmesen lemászott a korlát betonjáról, és elkezdett henteregni az aszfalton, Kénytelen voltam elterelni, mert jött egy autó és nem szerettem volna, ha a szemem láttára gázolja el!
Nem ment messzire, mert jött a barátnője, vagy a barátja. Nem tudtam meg állapítani a köztük levő kapcsolat okát, de az biztos, hogy nagyon jóban voltak.
Úgy hagytam őket ott, hogy vidáman hempergőztek, előbb a fűben, majd a kavicsos földúton.
Egész jó hangulatban bringáztam tovább, mert eszembe jutott, hogy ma péntek 13-a van, és ők a harmadik fekete macska akikkel ma már találkoztam, Az elsőt nem megörökíteni, mert nem várta meg amíg elővettem a masinát.:-) Eszembe jutott, hogy kellene venni lottót, mert ennyi szokatlan egymás után ritkán történik.
Aztán nem sokkal később megláttam még egy fekete szépséget. Itt már szinte nevetve gondoltam, hogy ez nem lehet véletlen:-)          

Vidáman bringáztam tovább, amikor is a régi laktanya sarkánál megláttam egy rendőr járőr kocsit. Itt még sohasem láttam, ezért megálltam, és körbejártam, lementem a parthoz, de rengeteg szeméten kívül semmit sem láttam. Az üres járőr kocsi nagyon furcsának tűnt., különösen, hogy tőle  nem sokkal távolabbra volt egy szintén üresen álldogáló magánnak tűnő autó is. Ahogy ott tébláboltam, már az ügyeletet akartam hívni, hogy tudnak erről a járőr kocsiról, amikor előkerült a két rendőr. Beszéltem velük, és kiderült semmi rendkívüli nem történt, csak mostanában erre is elszoktak jönni.
Számomra rendkívüli, az igaz, hogy én nem ebben az időszakban szoktam erre beringázni.    .
Tovább bringázva A Dunán ezt rendőrségi motorcsónakot vetten észre. Ez sem szokványos, itt már elhatároztam, hogy mielőtt hazamennék, elmegyek és veszek egy lottót, mert ez a sok szokatlan dolog lehet, hogy azért történik éppen ma, hogy valamit jelezni akar nekem, hát én nem hagyom ezeket a jelzéseket figyelmen kívül:-) Egy lottót megér a dolog:-)




A bringaútról lekanyarodva nem hazafelé vettem az irányt, hanem a lottózó felé. Ez egyik mellékutca emellett elhajtva ezt a macskát láttam meg! Ekkor már nem is lepődtem meg, csak egy szál magamban szabályosan röhögtem, hogy na ez aztán már tényleg nem lehet véletlen.

A lottózóba már úgy mentem be, hogy valahogy látták rajtam a bent levők, hogy valaminek nagyon örülök, és egy fiatalember segített megtaláni az ötös szelvényeket, mert, hogy én annyira régen lottóztam, hogy nem tudtam, hogy hányféle közül kell kiválasztani az ötös lottót!:-)
Kérdezte, hogy mit kezdenék a nagy nyereménnyel, ha netán megnyerném? Mondtam neki, hogy még nem igazén tudom, mert ez egy hirtelen elhatározás volt, és még nem tervezgettem, de van családom, meg biztosan kitalálnám, hogy mit csináljak vele!

Ennyi jelzést amit ma kaptam, nem lehetett kihagyni: Egy halottas kocsi,  öt fekete macska, egy rendőr autó, egy rendőr motorcsónak, és mind ez PÉNTEK 13-án!

Na most merje valaki azt mondani, hogy babonás vagyok:-))))))  


7 megjegyzés:

  1. Remélem a 13-ast beikszelted! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, a 13-t nem jelöltem, mert előjött a fejemben az a régi számsor amit valamikor régen évekig játszottam, és sohasem nyertem vele!:-)) Szerintem most sem fogok, de nem baj egy lottót megért.:-)

      Törlés
  2. Tényleg egy csuda nap volt :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Betetőzte a napot az, hogy délután telefonált a bringás barátnőm, hogy mennék-e vele egy kört? Mentem, és így a déli 20,-Km után délután lett még 18, így összesen 38,-Km-t nyomtam le tegnap. Ha többet nem is fogok nyerni, annyit már mindenképpen nyertem.-)

      Törlés
  3. Öszintén gratulálok neked meg barátnődnek! Ti vagytok az egyik példaképem, hogy hpgyan kell élni idősebb korban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vaci! Nem is tudom, hogy büszke legyek, vagy megijedjek:-) Már, most példaképnek lenni? De azért köszönöm:-))

      Törlés
  4. Hoztam a formámat, nem nyertem, még csak egyetlen egy találatom sem volt.-) Nem nagy baj, mert legalább nem fenyeget az a veszély, hogy tönkremegyek a hirtelen gazdagságtól:-))))

    VálaszTörlés