2012. március 16., péntek

Újra a bringaúton:-))

Már egy ideje megint naponta bringázom valamennyit. Van amikor megvan a napi 20km, de többnyire még valamivel kevesebb, és ha meg van akkor az is előfordul, hogy kihagyom a következő napot.

Ilyen szépen kinyílt barkát láttam.

Megnyitott a Dunaparti  Megálló című  palacsintázó, és szórakozó hely. Nagyon jól mehetett a bolt, mert idén már két emeletes busz is van!:-)


Ma délután is kimentem, és legnagyobb örömömre  összetalálkoztam a kettes számú bringás barátnömmel. Megálltunk beszélgetni, és a sok jövő-menő bringás között egyszer csak ismerősnek tűnő bringásokat véltem felfedezni. A tavalyi kedves kutyás ismerőseim egyikét, egy három kutyás házaspárt. A vicc a dologban az, hogy először a kutyákat ismertem meg, és csak aztán az embereket:-) A kutyák annyira örültek nekem, hogy majd felborítottak bringástól. Én legalább annyira örültem nekik, és a nagy örömködés közben még a fotózást is elfelejtettem. Boldog vagyok, láttam őket: Negrót, Fülest, és a gazdáikat. A harmadik kutyus Lédi nem volt velük, mert ő már öreg, és reumás is, és most messzebbre mentek amit ő nem nagyon bírt volna!      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése